השפירית מטיילת -חוויות למשפחות בארץ ובחו"ל

הי, אני רינת שוורץ, 

מכירים את זה שלפני טיול יש ממש התרגשות? קוראים מלא על היעד, מתכננים, מזמינים וממש מצפים כבר לעלות על המטוס. לקראת המועד המיוחל הפרפרים בבטן מתחילים להתעורר ואנחנו עוד רגע כבר שם. ואז… הרגע מגיע! עולים על מטוס, חווים חוויות, יש ציפיות שמתממשות, ויש ציפיות שמתנפצות, מגלים הפתעות ומתרגשים דווקא מהלא נודע. וזהו. בום, נגמר. ועד שחוזרים כבר שוכחים מהחוויה ושוקעים בשגרה.

אני כאן כדי למשוך את החוויה קצת יותר. להתרפק עוד קצת על אדי החופשה, לעבד את החוויות תוך כדי השחזור והעלאה על הכתב , לתעד את הקסמים והרגעים ועל הדרך לתרום לכם קצת מהניסיון שלי. 

אני נשואה לרועי ויחד אנחנו ההורים של גילי, שי ונועם המתוקים והשובבים. אנחנו מאוד אוהבים לטייל יחד עם המשפחה וגם קצת לבד (לא יוצא מספיק- בייביסיטר מישהו?)  וכל רגע ושקל פנויים שיש לנו אנחנו בוחרים "לבזבז" על זה.  בשנים האחרונות, אני לקחתי פיקוד על תכנון הטיולים וחשוב לי מאוד לבלות עם הילדים זמן איכות בטיול איכותי. אני עושה מחקר מעמיק על היעד לפני הנסיעה ובונה לנו מסלול לטעמנו. כמובן שתוך כדי טיול יש גמישות, הצלחות ואכזבות . רוב הטיולים שאני כותבת עליהם כאן בבלוג הם עם ילדים וגם מה שלא, תמיד אתן התייחסות על מה יכול להתאים לילדים (הרי הם תמיד במחשבותינו, לא?).

מקווה שיהיה לכם מעניין פה, בבית הקטן שאני מנסה ליצור לעצמי ברשת ושתרוויחו מזה משהו חדש. 

ליצירת קשר: hashapirit@gmail.com

 

סגירת תפריט