השפירית מטיילת -חוויות למשפחות בארץ ובחו"ל
מקומות לינה מומלצים בקוסטה ריקה

מקומות לינה, מלונות וצימרים מומלצים בקוסטה ריקה

פעמיים טיילתי בקוסטה ריקה, גם לבד וגם עם המשפחה. חלק גדול מהכיף במקום המשגע הזה זה מקומות לינה פלאיים בלב הג'ונגל, כאלו שקיימים רק בקוסטה ריקה. חציתי את המדינה לכל כיוון ואספתי לי מקומות לינה מומלצים לזוג ולמשפחה שעשו לנו את הטיול. זו המדינה הירוקה ביותר שראיתי ועל חלק מהטיול שלנו ניתן לקרוא בפוסט קוסטה ריקה מחוץ למסלול השחוק.  דבר נוסף לפני שמתחילים, המלצות שוות נוספות ניתן למצוא באינסטגרם השפירית ושם אני מבטיחה לענות על כל השאלות. אז לא לשכוח לעקוב!

ביססתי את רשימת מקומות הלינה המומלצים בקוסטה ריקה על מקומות בהם לנתי בעצמי ועל המלצות שוות ששמרתי להמשך. מדובר על מדינה שיש בה אינסוף אפשרויות טיול ולינה וכאן השתדלתי להתמקד באזורים הפופולריים ביותר. אפשר למצוא עוד המלצות מחוץ למסלול השחוק, בפוסט הטיול שלנו שצירפתי כאן

כמו כן, במידה ומטיילים בשיא העונה, חשוב לדעת שיש להזמין מקומות לינה הרבה זמן מראש. אם מצליחים לטייל קצת מחוץ לעונה, אפשר לשמור על ספונטניות יחסית במהלך הטיול. 

 

מלון מומלץ בקוסטה ריקה

מקומות לינה מומלצים באזור סאן חוזה

לבאים מישראל, הטיסה לקוסטה ריקה ארוכה ומתישה עד מאוד. כמו כן, העיר סאן חוזה, בה מצוי שדה התעופה, לא נעימה כלל. בעיני חובה לקחת לילה ואפילו שניים קרובים לשדה תעופה בסאן חוזה להתאפסות ואפשר אפילו להשקיע יום טיול באזור הר הגעש פואס. להלן מקומות נעימים לנחיתה רכה בקוסטה ריקה:

מלון ליד שדה התעופה בקוסטה ריקה
מלון מומלץ בסאן חוזה ליד שדה התעופה
מקומות לינה מומלצים בקוסטה ריקה

מקומות לינה מומלצים באזור לה פורטונה

אם יש מקום אחד, תיירותי ככל שיהיה, שאסור לפספס בקוסטה ריקה זה לה פורטונה. אזור מופלא, שוקק מעיינות חמים למרגלות הר געש ארנל היפיפה. חובה לעצור פה 2-3 לילות ואם אפשר במלון מפנק בלב הג'ונגל. להלן המלצות משובחות:

מלון מומלץ בלה פורטונה
מלונות מומלצים בקוסטה ריקה
מקומות לינה מומלצים בקוסטה ריקה
מלון מומלץ בלה פורטונה
מלון מפנק בלה פורטונה

מקומות לינה מומלצים באזור מנואל אנטוניו

אם להיות כנה, אני אישית לא אהבתי את עודף התיירותיות של אזור מנואל אנטוניו. העדפתי לשהות דרומית יותר באזור אוביטה/אוחוצ'ל ועל מקומות לינה שווים באזור המלצתי כאן. אבל, חשוב לומר ששמורת מנואל אנטוניו כן יפה ושווה ביקור. ולכן, במידה ואין הרבה זמן ומתחשק לכם לנוח 2-3 לילות, אפשר למצוא מקומות מפנקים. להלן כמה המלצות: 

מלון מומלץ מנואל אנטוניו
מקומות לינה מומלצים למשפחות קוסטה ריקה
מלונות מומלצים בקוסטה ריקה
מלונות בקוסטה ריקה
מלונות בוטיק בקוסטה ריקה

מקומות לינה מומלצים באזור מונטה ורדה

לא בכדי מונטורדה, ההר הירוק המוקף יערות גשם, הוא אחד מהיעדים הפופולריים בקוסטה ריקה. במונטורדה תוכלו לעשות את האומגה הארוכה בעולם, לצעוד על גשרים תלויים ואפילו לטפס בתוך עץ פיקוס.

במאמר מוסגר אני אומר, שלטעמי לא מדובר ביעד חובה אלא רק אם אתם ממש לחוצים על לגלוש באומגה. וללא ספק, מדובר באומגה המרהיבה שעשיתי מימי. וברור שצריך לישון במקום שווה, אז: 

לינה מיוחדת בקוסטה ריקה
מלונות מומלצים למשפחות בקוסטה ריקה
מלון מומלץ במונטורדה

מקומות לינה מומלצים באזור פורטו ויאחו

נכון, פוארטו ויאחו רחוקה ולא קל להגיע. לא מדובר במקום קונצנזוס שמתאים לכולם, אבל עבורי המאמץ משתלם, בין המקומות שהכי אהבתי בקוסטה ריקה. מתאים למטיילים מנוסים שמחפשים קצת צ'יל ואווירה שונה. זו עיירת חוף עם אופי שונה לגמרי מכל מה שהכרתם בקוסטה ריקה. סוג של ג'מייקה עם חוף קריבי מקסים. ואיפה ישנים?

 

מלונות מומלצים בקוסטה ריקה
מלון מומלץ בפורטו ויאחו
מקומות לינה מומלצים בעולם

מקומות לינה מומלצים בקוסטה ריקה - סיכום

בקוסטה ריקה יש מגוון של מקומות לינה מופלאים שמהווים חלק אינטגרלי מחוויית הטיול בקוסטה ריקה. ניתן למצוא מקומות לינה בכל תקציב ולכל הרכב. בפוסט מעלה סרקתי מקומות לינה מומלצים במקומות הכי פופולריים בקוסטה ריקה. למקומות לינה במקומות פחות עמוסים כגון אוביטה, באחוס דל טורו או ביחגואה המקסימה, עברו לפוסט השווה קוסטה ריקה מחוץ למסלול השחוק. כך או כך, קוסטה ריקה היא בין המקומות המיוחדים בהם תטיילו. תהנו!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט