השפירית מטיילת -חוויות למשפחות בארץ ובחו"ל
ערכות יצירה DIY עם ילדים שאתם חייבים להכיר

ערכות יצירה עם הילדים שמגיעות עד הבית

בסגר קורונה הקודם, התמלאתי בחדוות יצירה סטייל "נעשה מהלימון לימונדה". ליקטתי, הגיתי, גזרתי והדבקתי ויצרתי יחד עם הילדים מלא יצירות ופעילויות שמפורטות בפוסט יצירות בזמן הקורונה. לסגר השני הגעתי כבר מותשת, חסרת מעוף ומוטיבציה. רק חיפשתי דרכים להקל עליי את השהות עם הילדים ולהכניס לעולמנו תוכן מלבד בהייה במסך. כך יצא שהתנסיתי בשלל ערכות יצירה עם הילדים שמגיעות עד למפתן הדלת. הבאתי כאן לפניכם את המוצלחות והמיוחדות שבהן. כאלו שלא מוצאים בכל חנות וכאלו שמתאימות בהחלט גם לימים נטולי קורונה, לשבתות סגריריות ולסתם ימים עם נעלי בית.

מי שרוצה לראות סרטונים ותמונות נוספות על כל ההתנסות בערכות , שיציץ באינסטגרם השפירית וגם שיעקוב על הדרך. 

בואו נתחיל ( :

המדליקה - ערכה לצביעת טאי דיי

אין מישהו שלא יודע מה זה טאיי דיי (Tie Dye). מי שהתנסה,  מבין לגמרי איזה אושר גדול זה לצבוע את כל הפריטים הלבנים שמצאנו בבית. אבל, טאיי דיי זה מלכלך ומצריך פריטים לבנים לצביעה. אם אין כוח ללקט את הכל ביחד, יש כאן ערכה מדליקה במיוחד שהופכת הכל לפשוט יותר.  MyWishyBox יצרו מארז שכולל 3 פריטים לבנים לבחירה (ע"פ מידות ששלחתי להם), 3 צבעים לבחירה ואת כל מה שצריך לטאיי דיי מהנה. הערכה לא זולה, אבל כל כך כיף לקבל אותה. הערכה מגיעה ארוזה יפה ואסתטי ומדיפה ריחות מעלפים. נהנינו מהאנבוקסינג ממש כמו שנהננו ללבוש את החולצות אחר כך. מתאים מאוד כמתנה משותפת ל2-3 ילדים.

ערכות יצירה עם הילדים
הערכת מגיעה ארוזה כל כך יפה וריחני. יש שם הכל לטאיי דיי משובח. ערכת טאיי דיי ביתית
ערכות יצירה עם ילדים
התחלנו במלאכה. יש בערכה אפילו פריטים לבנים ע"פ מידה לבקשתי. ערכת טאיי דיי ביתי.
ערכות יצירה עם הילדים
הצבעים הספיקו לעוד מלא פריטים לבנים ששלפנו מהארון. טאיי דיי ביתי

הערכית - ערכה להכנת בית משוקולד

כל כך הרבה בערכה אחת! מעבר לזה שזה פשוט כיף להתעסק עם שוקולד ולבנות ממנו בית, מדובר בערכה עם ערך חינוכי מרגש. עמותת "גוונים של מתוק" מקדמת בני נוער שנפלטו ממסגרות חינוכיות. בשני האתרים שהיא פועלת, בני הנוער  מייצרים מארזי שוקולד ומכינים מארזי שי שנמכרים באתר עולמות קטנים ומתוקים. מטרת המיזם להעצים בני נוער תוך כדי תהליך הייצור של השוקולד. בני הנוער מרוויחים שכר הוגן וחופשיים להוציאו כרצונם. 

לפני שהכנו את בית השוקולד, סיפרתי לילדים מי מכין את המארז, דיברנו על משמעות של בית ויחד יצרנו בית משותף. הילדים מאוד התרגשו.

המחיר נמוך ולכן לא משאיר שום מקום להתלבטות. כל כך מתאים כמתנה ליום הולדת, חג (חנוכה המתקרב) ואפילו כשי לידה לאחים חדשים. רוצו לקנות.

ערכות יצירה עם הילדים
קיבלנו שוקולד גולמי אותנו יצקנו לתבניות האלו של הקירות. ערכת בניית בית משוקולד
ערכת בניית בית משוקולד
הרכבנו בעדינות את הקירות של הבית. ערכת יצירה בית משוקולד
ערכות יצירה עם הילדים
קישטנו וליקקנו תוך כדי. ערכת יצירה בית משוקולד

הריחנית - ערכה להכנת סבונים

הרבה זמן רציתי להכין עם הילדים סבונים וכשהזדמנה ההזדמנות, החלטתי לעשות יום שלם בנושא. התחלנו בהסבר על הסבון וראינו סרטון קצר שמסביר על המבנה שלו והחשיבות. אחר כך עברנו למשחק במשחקצף, קצף ריחני ונעים למגע שאפשר לעשות ממנו צורות, תענוג שעבר גם אחר כך למקלחת. ולבסוף, כיף גדול בהכנת סבונים עם הערכה של סבונים- מוצרי אווירה ומתנות. 

הילדים יצרו סבונים שונים עם שכבות צבע שונות ונהנו במיוחד מהוצאת הסבון מהתבנית והתגלית. תענוג ממש לא יקר וריחני.

ערכת יצירה עם הילדים
קיבלנו כל מה שצריך ליצירת סבונים ריחניים עם הילדים כולל 3 תבניות עם צורות לבחירתנו.
ערכת יצירה עם הילדים
כל ילד השתלט על תבנית. ערכה להכנת סבונים עם הילדים
ערכת יצירה עם הילדים
החלק הכי כיף היה להוציא את הסבונים לאחר קירור ולראות מה יצא

היצירתית - ערכה לבניית קונדיטוריה מיניאטורית

בעודי משוטטת באינסטגרם, צד את עיני העמוד היצירתי של ליטל. ליטל ללזרי, הבעלים של PolkaDot מעבירה סדנאות סופר יצירתיות בכל רחבי הארץ וגם אונליין. לאחרונה החלה לשווק ערכות יצירה ביתיות , כאשר אני התנסיתי בשתיים מהן. כלומר, רציתי להתנסות אבל הילדים פשוט השתלטו על הכל מרוב שהן מהממות וקלות לתפעול. ליטל שולחת גם סרטון מפורט ומדויק על איך יוצרים ומה בדיוק עושים, מה שהופך את הכל לפשוט ונעים. 

הערכות שקיבלנו מליטל הן בין הערכות השוות שעבדנו איתן. הכל ארוז עם טאצ' אישי, חתוך במידות ופשוט הופך את היצירה לקלה ונעימה. התוצאה לא יכולה לצאת לא מהממת וזה כל כך מתגמל. רוצו להציץ בערכות של ליטל, כל פעם יוצא משהו חדש והמלאי מוגבל.

כל מה שצריך להרכבת הקונדיטוריה המושלמת. סטודיו PolkaDot
ערכת קונדיטוריה מיניאטורית
קישטנו מיני מאפים מוכנים מגבס. ערכת קונדיטוריה מיניאטורית
והתוצאה המופלאה לפניכם. קונדיטוריה מיניאטורית מתוקה.

המיוחדת - ערכה לצביעת סיאנוטייפ

את נועה הכרתי במהלך סיור בלוגרים קסום בפרדס חנה כרכור.נועה זיני היא צלמת מחוננת שמתמחה בין היתר בטכניקת הדפסה בשם הסיאנוטייפ. בסטודיו שלה היא מעבירה סדנאות סיאנוטייפ מדליקות לקבוצות שונות. עם הזמן ההתעניינות גברה ונועה יצרה ערכות סיאנוטייפ ביתיותבערכה יש את כל מה שצריך כדי ליצור הדפסים בבית, כולל אמולסיות שנועה רוקחת בעצמה וסרטון מפורט שמסביר מה עושים. כשהתנסיתי בטכניקה הזו הבנתי איזו מופלאה היא ואיזה עבודות אומנות מעניינות אפשר ליצור על מדיומים שונים. תודו שלא שמעתם על ערכה כזו מקורית??

ערכת יצירה עם ילדים
כל מה שצריך ליצור הדפס בבשיטת סיאנוטייפ. נועה זיני, ערכת סיאנוטייפ ביתית
סיור בפרדס חנה- כרכור
התמכרתי לכחול הזה. סיאנוטריפ של נועה זני.

החו"לית- ערכת הפתעה מיפן

זו הערכה היחידה שלא התנסיתי בה בעצמי אבל היא כל כך מיוחדת שהייתי חייבת לספר לכם עליה.

מירית וינשטוק היא מעצבת ואמנית ישראלית שחיה בטוקיו , אמא לליליה בת ארבע וחצי והבעלים של WaBoxes – קופסאות הפתעה מיפן . יחד עם ביתה, מירית חווה את התרבות היפנית ואוספת את פריטים לקופסאות ההפתעה בהשראת מוזיאון הצעצועים שבטוקיו. הקופסא מותאמת לפי הגיל והמין של הילד ומגיעה עם הסברים וסרטוני וידאו על השימוש בכל צעצוע או משחק. הפריטים כולם הם יפנים מקוריים, תוצרת יפן ועם זיקה לתרבות המיוחדת הזאת. ביניהם: בלוני נייר יפנים מקסימים, ספרי פופ אפ מעוצבים, חוברות יצירה יצירתיות, משחקים למרחב הפתוח, ועוד. אין משחקים כאלה בשום מקום בעולם חוץ מביפן. הקופסאות ארוזות בקפידה ומגיעות למפתן דלתכם תוך 3-4 ימים. הערכה מתאימה עד גיל 9.

לא יודעת מה איתכם, בימים אלו הייתי מאוד שמחה לקבל ערכה מוקפדת שכזו מיפן הרחוקה.

ערכות משחק עם הילדים
קופסאת הפתעה מיפן שמותאמת לפי הגיל.
ערכת הפתעה מיפן
בקופסה תמצאו פריטים יפנים שלוקטו בהשראת מוזיאון המשחקים היפני בטוקיו

הטעימה - ערכת קישוט עוגיות

הערכות היפיפיות של ניקי קפצו לי במהלך שיטוטי בפייסבוק. פניתי אל ניקי והיא הייתה כזו חביבה שכל מה שנותר זה להתנסות בערכה המקסימה שלה. דרך ניקי התוודעתי למושג רויאל אייסינג. בתור אחת שמנוסה בעוגה כושית מקסימום עם סוכריות, מושג מורכב כל כך היה שמור עבורי לקונדיטוריות מפונפנות. מה רבה היתה הפתעתי לגלות  כמה זה קל לקשט עוגיות וכמה זה כיף. ניקי מוכרת עוגיות מקושטות לפי הזמנה (באמת יפיפיות), מוכרת ערכות לקישוט עוגיות לפי נושא שבוחרים וגם עושה סדנאות קישוט (בימים כתיקונם).

אנחנו התנסנו בערכת קישוט עוגיות בנושא חנוכה. צבענו סביבונים וסופגניות והוספנו תוספות אכילות שניקי מוסיפה לערכות. הצביעה היתה מהנה ואני חייבת להודות שהתוצר היה מקסים וטעים ביותר.

נכון לעכשיו, זו הערכה היחידה שצריך להגיע למקום לרכישה (כרכור) וללא משלוח. כדי לרכוש את הערכה יש ליצור קשר עם ניקי בפייסבוק או באינסטגרם שלה. 

ערכת יצירה עם הילדים
רויאל אייסינג? מסתבר שזה לא כזה מסובך עם הערכה של ניקי Cookies Galore
ערכת יצירה עם הילדים
התהליך כיף והתוצאה סופר טעימה! ערכת רויאל אייסינג Cookies Galore

ערכות יצירה עם הילדים - לסיכום,

לאחרונה גיליתי את החדווה בלקבל חבילה מפתיעה בדואר. יש משהו כל כך מרגש בלקבל ערכה ארוזה יפה וריחנית. אם זה הפתעות קולינריות, פינוקי גוף או ערכת יצירה ביתית . אפילו הילדים נדבקו בהתלהבות של פתיחת האריזה וגילוי מה מסתתר בפנים. בימים ביתיים אפשר ליצור לילדים ימי קונספט שלמים בלי הרבה מאמץ. לצקת קצת תוכן ומידע בהתחלה, לשלב משחק באותו נושא ולסיים בערכת יצירה מיוחדת. הילדים התרגלו לשאול כל יום מה נושא הפעילות… מתי יגיע הנושא "קישטה קורונה , יאללה למסגרות?" תהנו ( :

אתם עוד לא עוקבים אחרי באינסטגרם? זה לגמרי הזמן! 

לעדכונים שוטפים, טיפים מיוחדים שלא תמיד נכנסים לפוסטים וגם להגרלות מעניינות ממש כדאי לעקוב אחרי פה. מחכה לכם!

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. יש לך את ההמלצות הכי שוות בארץ !!

  2. רינת את אלופה .

  3. פוסט מצוין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט