השפירית מטיילת -חוויות למשפחות בארץ ובחו"ל
מסעדות מומלצות באזור בנימינה

*** הפוסט הנ"ל הוא פוסט מתעדכן. עדכון אחרון, 9/05/2021***

מסעדות מומלצות באזור בנימינה

כשעברנו לגור בבנימינה, לפני 8 שנים, הייתי בהלם מהכפריות וחוסר הציוויליזציה שלה. כמעט ועשיתי אחורה פנה לתל אביב  כשחיפשנו מה להזמין לאכול ומצאנו רק פיצריה אחת פתוחה. מאז כמובן עברו הרבה מים בנהר. גם גיליתי מקומות שלא הכרתי, גם למדתי שזה אזור שמצריך קצת נסיעה וגם נפתחו מלא מסעדות חדשות. היות ויש הרבה טיולים באזור בנימינה, חשבתי לרכז עבורכם את המסעדות האהובות עליי כאן כדי שתדעו איפה לאכול אחרי טיול ולהפוך אותו למושלם. יש כמובן הרבה יותר מסעדות ממה שאני מפרטת כאן, אבל מסעדות אלו הן האהובות עליי ועל משפחתי ואליהן אנחנו חוזרים שוב ושוב. להלן המסעדות הנבחרות, כולן נמצאות עד 20 דקות מבנימינה. 

לטיולים והמלצות נוספות ממש כדאי לכם לעקוב פה באינסטגרם השפירית, וגם כדי להרים לי קצת ( :

הקולינריה האיטלקית היא בין הנפוצות בעולם. המטבח האיטלקי מנחם וטעים  ואפילו באזור בנימינה יש כמה וכמה מסעדות איטלקיות שונות. חייבת להודות, שלא התבאסתי באף מסעדה וכולן היו טריות וטעימות, אבל יש מסעדה שהיא תמיד הכי מדויקת עבורנו, ויוינו, זכרון יעקב . נכון, המיקום שלה לא כפרי ופסטורלי כמו שהייתי מצפה ממסעדות פה באזור, אבל לא הייתה פעם שהתאכזבנו מהאוכל. תמיד טרי וטעים, תמיד ברוחב לב ותמיד עם חיוך.  גם שהתקבלה מנה שפחות הייתה לטעמנו, תמיד החליפו בלי לעקם פרצוף ובשמחה. 

מתאים עם ילדים? אין במקום אזור מיוחד לילדים אבל תמיד סופר נחמדים אלינו כמשפחה. בגלל שהמסעדה במתחם היס פלאנט, יש לידה משחקיה וקולנוע (שרק יחזור לעבוד) ומשטח בטוח שיכול להתאים להתרוצצות ילדים.

מנות אהובות במיוחד: דג ים וריזוטו בחמאת עגבניות, ריזוטו פונגי, סלט מרקטו ולקינוח: תותים מסקרפונה.

מסעדה איטלקית
ארנצ'יני מושלם. מזמינה בכל ארוחה. ויוינו, זכרון יעקב
מסעדה איטלקית מומלצת
ניוקי פטריות וערמונים. אחת המנות הטעימות. ויוינו , זכרון יעקב

למרות שאני תמיד אעריך פיצה טובה ומנחמת תמיד אעדיף אוכל יפני קליל ומרענן. ואם מדובר בסושי מעולה, אז בכלל. בעיני, סושי UMA הוא הכי טוב באזור. נקודה. יש להם רולים מאוד מיוחדים בשילובים מעניינים והכל תמיד טרי וטעים. למרות שיש להם עוד מנות שוות, אני תמיד מזמינה שם סושי ואף פעם לא התאכזבתי.  המסעדה מעוצבת מקסים כך שבערב היא הופכת לפאב שוקק שמתאים לבילוי. לא לשכוח להזמין מקום לערב.

מתאים עם ילדים? הילדות שלי מתות על סושי, כך שמדובר במקום הקבוע שלנו לסושי. הוא נמצא בתוך חצר פנימית מקסימה ובסמוך למדרחוב של זכרון יעקב וגן זכרון הרחב ידיים,  כך שאם הילדים אוהבים סושי, מדובר במקום שדי מתאים לילדים.

מנות אהובות במיוחד: רול יהודה, רול אולג וסביצ'ה דניס.

מסעדת סושי מומלצת
חצר פנימית נעימה ומטופחת. מסעדת UMA , זכרון יעקב
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
אי אפשר לטעות בבחירת הרול. הסושי האהוב עלינו באזור. מסעדת UMA, זכרון יעקב

התאילנדית

זאת מסעדה מיוחדת במינה, שהתחילה כדוכן קטן וארעי של אוכל תאילנדי  שפעל בשעות מצומצמות . מרוב שאנשים אהבו את האוכל והאווירה , הדוכן התפתח לכדי מסעדת המחתרת התאילנדית שלא איבדה מהוייב המחתרתי והלא רשמי שלה. במסעדה מגישים אוכל תאילנדי אותנטי וטעים, נעים לעין ולחך. יש למסעדה דק עץ עם חצר רחבת ידיים ונעים לשבת שם בחוץ.

מתאים עם ילדים? כמו שציינתי, יש למקום חצר גדולה מה שהופך את המקום לסופר נעים לילדים שאוהבים אוכל תאילנדי. 

מנות אהובות במיוחד: פאד תאי- כמה בנאלי ככה טעים, קארי מסמאן טבעוני, יאם וון סאן.

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
חצר כפרית עם אווירה רגועה. הכי תאילנד. המחתרת התאילנדית, פרדס חנה-כרכור
אוכל תאילנדי

הטבעונית

לאט לאט, בלב שכונת מגורים נידחת בבנימינה, קמה לה מסעדה קטנה וצנועה שהפכה למעוז הטבעונים בארץ.  כל כל המנות מושתתות על טופו טרי שמוכן במקום על ידי ג'ון, יפנית שהיגרה לישראל לפני 20 שנה. למרות שמדובר במסעדה שהיא 100% טבעונית, גם בעלי הקורניבור אוהב לאכול איתי כאן.  משהו בפשטות והצניעות לצד הטעמים היפנים המדויקים והכה שונים במחוזותינו שבה את ליבנו. מדובר במקום באמת מיוחד במינו.

מתאים עם ילדים? אין פה פסיליטיז או יחס מיוחד לילדים. למי שאוהב טעמים יפנים מיוחדים מדובר במקום נהדר והבנות שלי נהנות להגיע לכאן. לאכול ולהמשיך הלאה.

מנות אהובות במיוחד: אגדאשי טופו, מרק ראמן חריף ואורז מוקפץ עם ירקות וטופו.

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
מנה אופיינית. מרק מיסו, אורז וירקות וטופו בטריאקי. יאממממ. טופואן, בנימינה
מסעדה טבעונית
לב שכונת מגורים. טופאן, בנימינה
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
ספרינג רול עם טופו ומטבל חמאת בוטנים וטחינה. טופואן, בנימינה

של הביוקר

אם להיות כנה, אני לא חובבת מסעדות יוקרה. קצת יותר מדי מפונפן בשבילי. אבל, לפעמים צריך לחגוג איזה מאורע או לארח מישהו או שסתם מתחשק ואין מקום יותר מושלם באזור בשביל זה מאשר מסעדת "הלנה בנמל". המסעדה נמצאת במיקום מרהיב בנמל קיסריה, בסמוך לעתיקות ועל הים הכחול והמרהיב שמקיף את המסעדה. המסעדה מגישה אוכל טרי ומיוחד בדגש על מנות מהים. זאת מסעדת שף עם חומרי גלם טריים וטובים ובשל כך המחירים לא זולים (אבל גם לא מאוד יקרים, אם להיות כנה). אם בא להתפנק באוכל משובח ואווירה משודרגת זה בהחלט המקום המתאים לכך.

מתאים עם ילדים? אני לא נוטה לקחת את הילדים למסעדות יוקרה. אבל, כשכן היינו כאן אתם, התנהגו אליהם ממש בסבלנות ובחיוך. כולם מצאו מה לאכול ונהנו. כמו כן, המיקום הנפלא על הנמל הופך את המקום למאוד מתאים עם ילדים.

מנות אהובות במיוחד: גבינת בורטה על קרפצ'יו דלעת, פילה סלמון על ריזוטו חיטה ירוקה

 

מסעדה מומלצת בקיסריה
מסעדה עם אווירה יוקרתית ונוף שלא מהעולם הזה. מסעדת הלנה בנמל, קיסריה צילום: שרית גופן
מסעדה בקיסריה
סלט אבטיח מרענן. מנות מיוחדות וטריות. מדעדת הלנה בנמל, קיסריה. צילום: שרית גופן

הוינטג'ית

לא מצאתי מילה אחת שתתאר את המקום המופלא הזה כיוון שמדובר במקום שהוא חוויה שלמה. קפה זהרה, זהו בית קפה קסום וכפרי שנמצא בלב קיבוץ עין כרמל. בית הקפה מגיש מנות צמחוניות נפלאות וטריות ומעוצב באווירת וינטג' מזמינה. יש למסעדה חלק חיצוני ירקרק ומלבב והיא נמצאת ממש בלב סדנאות האומנים של עין כרמל. אם כל זה לא מספיק, ממש ליד יש את פארק הפסלים בזלתון המקסים ובין כל אלה מסתובבים טווסים צבעוניים וצווחניים. כל מי שבא איתי למסעדה הזו הופתע ונהנה. מסעדה זו נכנסה לרשימת המקומות המומלצים לעצירה בדרך לצפון. 

מתאים עם ילדים? כן! הכי כן! אוכל ידידותי ומגוון, חצר מקסימה ובטוחה עם פסלים ופינות ישיבה וטווסים חמדמדים לרדוף אחריהם. כל פעם נהנים מחדש. אפשר לשלב את הביקור במסעדה עם טיול בשמורת חוף דור הבונים.

מנות אהובות במיוחד: ארוחת הבוקר, סלט עלים וירקות עם קארי וחלב קוקוס. 

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
טווסים חמודים צווחניים מסביב למסעדה. קפה זהרה, עין כרמל
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
ארוחת בוקר פשוטה, טריה וטעימה. קפה זהרה, עין כרמל
מסעדה מומלצת
חצר קסומה ומזמינה . קפה זהרה, קיבוץ עין כרמל
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
פינות ישיבה מפנקות עם וייב טוב. קפה זהרה, עין כרמל

העממית

האמת, שמעתי על הקבב ואחיו מלא זמן. תמיד חשבתי לעצמי "מה כבר יכול להיות מיוחד בקבב?" . למזלי, הוזמנתי לסיור בפרדס חנה- כרכור , ואז, הו אז- הבנתי על מה המהומה. מדובר על מקום שמגיש מנות משתנות שהן וריאציה של קבב ועד למנת הדגל- קבב בפיתה. ניתן למצוא במקום כריכים עם בשר פיקניה בבישול ארוך, קבב דגים וחלהבת שבת משוגעת בימי שישי. הכל מוגש עם תוספות ורטבים העשויים במקום ומוגשים בנדיבות. הסיבה שהכנסתי מקום זה למשבצת "העממית" היא שמדובר במקום עם מנות משובחות אך עם מחירים סופר הוגנים, אבל אין שום דבר עממי באוכל או בהכנתו. כל כך מומלץ לרעבים.

מתאים עם ילדים? אין בו משהו מיוחד עם ילדים. פשוט טעים.

מנות אהובות במיוחד: מנת עראיס וסנדוויץ' קבב.

 

סיור בפרדס חנה- כרכור
עראיס, יש פה גם מנות נוספות משובחות. קבב ואחיו, פרדס חנה כרכור
סיור בפרדס חנה- כרכור
ממש לא סתם קבב! קבב ואחיו, פרדס חנה- כרכור

הים תיכונית

 

בשיא הקורונה נפתח לו מקום כלבבי בבניין ישן לשימור מתקופת המנדט הבריטי. כבר התחלה טובה לא? המסעדה עצמה שופצה בסגנון באוהאוס ויש לה 2 קומות וחצר גדולה. התקבלנו במקום בחיוך גדול ונכנסנו למקום עם אווירה שמחה פרדס חנה סטייל. המקום מתהדר במנות מן הים בסגנון ים תיכוני ואני יכולה להעיד ממקור ראשון שהמפתח לכך שכל המנות שהזמנו היו טעימות זה חומרי גלם טריים וטובים. טעים ושמח.

מתאים עם ילדים? החצר החיצונית והקרבה לגלידת גולדה בהחלט עושים את המקום למתאים עם ילדים.

מנות אהובות במיוחד: סלט ים תיכוני , דגים פרובנסאל.

 

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
אפילו רועי הסכים לטעום את הדג. היה מצויין! בית תבורי
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
חומרי גלם טריים, זה סוד הקסם. בית תבורי
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
מבנה עתיק משנות ה30 תמיד מוסיף לקסם. בית תבורי

בשביל הנוף

אין דבר שיותר משדרג ארוחה מאווירה ונוף. זה בדיוק מה שתמצאו במסעדת בית חנקין בכפר הים בחדרה. המסעדה שוכנת במבנה עתיק משנות ה30, על צוק המשקיף על הים מכל זווית, המספר את סיפורו של יהושע חנקין ואשתו אולגה. הגישה אל המסעדה לא נוחה עקב מדרגות מרובות אבל זה מה שעושה את הנוף ממנה כל כך היסטרי. למתקשי הליכה, ניתן לתאם איסוף או לבקש להכנס עם הרכב להורדת המתקשים. המסעדה חלבית והאוכל פשוט וטעים.

מתאים עם ילדים? מיקומה המיוחד של המסעדה הופך אותה למתאימה עם ילדים. אחרי ארוחת הבוקר זה תענוג לשבת על חוף הים ליד.

מנות אהובות במיוחד: תבשיל הבית, ארוחת בוקר.

מסעדה מומלצת
ארוחת בוקר נפלאה וטריה ללא הגבלה על הכמות. מסעדת בית חנקין, חדרה
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
נוף מרהיב שנכנס לתוך הצלחת. מסעדת בית חנקין, חדרה

בשביל היין

הביקור ביקב התשבי הוא חוויה  קולינרית מעוררת חושים. מלבד המסעדה החלבית במקום, יש במקום יקב מפואר המשלב טעימות, חנות לשוקולד משובח ומאפייה אלוהית. ואם כל זה לא מספיק, יש בקיץ גלידה מעשה המקום ובימי שישי יש מעשנת בשר ריחנית ששמה הולך לפניה למרחקים. אני חושבת שזה אחד המקומות שאנחנו מבקרים הכי הרבה. אם בשביל לקנות יין או עוגה לשבת או בשביל ארוחת בוקר שישי, בשבילי במסעדה ובשבילו במעשנת- כל אחד והעדפותיו. 

מתאים עם ילדים? לא באופן מיוחד אבל תמיד כיף לנו שם גם איתם. ממש ליד אפשר לקפוץ לטייל בעין צור הסמוך.

מנות אהובות במיוחד: מעשנת הבשר ייחודית ביותר והצ'יפס שמוגש לידה אלוהי. לצמחונים, האוכל שמוגש במסעדה צמחוני וכל מנה יותר מהודקת ומדויקת מהשניה.

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
יקב גדול עם אפשרויות רבות בתחומו. טעימות יין, טעימות שוקולד, מסעדה, מאפייה ומעשנת בשר בשישי. תהיו חייבים להגיע ליותר מפעם אחד. יקב התשבי, זכרון יעקב
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
הכי כיף לשבת בסוכת הגפנים בחוץ וללגום יין. יקב התשבי, זכרון יעקב

בשביל אווירת הכפר

אלחנן תרבות לחם, קיבוץ משמרות

ממש התלבטתי אם להכניס את אלחנן בקיבוץ משמרות או לא. היה לי ברור שאכניס את המקום על משבצת "ארוחת הבוקר הטובה באזור", כי באמת שבדקנו את כולן וכאן היא ברמה אחרת. אבל, בשל הקורונה, מגישים באלחנן בינתיים רק מאפים שונים וקפה. למרות זאת, אנחנו כל כך אוהבים את המקום אז החלטתי להכניס אותו לרשימה רק בשביל האווירה והמאפים נוטפי החמאה. מדובר במקום עם וייב כפרי בלב קיבוץ משמרות, מביט אל שדות מוריקים ומגיש כרגע מאפים משובחים עתירי קלוריות. בימים כתיקונם, אפשר לאכול כאן ארוחת בוקר היסטרית על פלטת בוצ'ר זוגית, ברוסקטות משובחות או סלט טרי ומיוחד. המחירים לא זולים אבל אני תמיד מוכנה לשלם אקסטרה בשביל חוויה משודרגת. כאן זה בהחלט המקום שמעניק את המעבר.

מתאים עם ילדים? המרחבים הירוקים והאווירה הקיבוצית עושים את המקום לצ'ילדרן פרנדלי. זה והחנות עודפים של מיננה הסמוכה. ואם כל זה לא מספיק, מומלץ לצעוד כמה דקות הליכה נעימה לחנות עודפים של "מועדון הכותנה" השווה.

מנות אהובות במיוחד: ארוחת הבוקר המשובחת וברוסקטת חצילים. 

 

מסעדה מומלצת במשמרות
קפה ומאפה משובחים על רקע ירוק ואווירת כפר. אלחנן תרבות לחם, קיבוץ משמרות
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
מאפים בניחוח חמאה עשיר. כל ביס שווה את הקלוריות. אלחנן תרבות לחם, קיבוץ משמרות

בשביל לנשום קצת חו"ל

מעדניית FOMO הינה מעדנייה קטנה ומטריפה ברחוב הראשי של בנימינה. הביקור במעדניה הוא מעבר לביקור קולינרי. הגודיז במעדניה מגיעים מכל מיני פינות ברחבי העולם וכל פינה במקום הקטן והמתוק הזה מריחה אירופה. יש במעדניה מוצרי בסיס איכותיים וכל פינה מעוצבת למשעי. אם בא לכם לשתות קפה ולהרגיש ברחוב שוקק באמסטרדם כשאתם לגמרי בלב הכפרי בבנימינה, זה המקום הנכון. לאחרונה התחילו למכור ב FOMO גם מארזי פיקניק מותאמי תקציב וזו יכולה להיות התחלה נהדרת לפיקניק מושלם. שווה להכיר.

מתאים עם ילדים? לא במיוחד. מקום קטן וחמוד לעצירה במהלך שיטוט ברחובות בנימינה.

מנות אהובות במיוחד: קפה ומאפה של בוקר.

מסעדות מומלצות באיזור בנימינה
קיר של גודיז בינלאומיים. מעדניית FOMO בנימינה
מסעדות מומלצות בנימינה
כל פינה מעוצבת ומוקפדת. FOMO בנימינה

בשביל להצטייד לפיקניק

לקח לי זמן לקלוט שכמעט ואין טיול/פיקניק/רביצת ים שאליה אנחנו יוצאים מבלי לעבור קודם במאפיית לחם בורקין. פשוט אין פה מקום לטעויות. המאפים שיוצאים מהמאפייה הזו פשוט משובחים אחד אחד. אין כמו לצאת לטיול מצויידים בלחם שיצא מהתנור,שלל מטבלים שהם מכינים במקום, גבינה ריחנית ולקינוח גם איזה מאפין אוכמניות ספוג בחמאה. לא קרה שהתאכזבנו. חובה להכיר אם באים לפיקנוק באזור בנימינה. מעולה.

מתאים עם ילדים? לא באופן מיוחד. להצטייד ולהמשיך הלאה.

מנות אהובות במיוחד: מאפה גונדולה, מאפה רוזטה, מטבל פסטו, מטבל טונה, לחם עגבניות.

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
מוצרים איכותיים לצד מאפים אלוהיים. לחם בורקין, בנימינה
מסעדות מומלצות בנימינה
מאפיים טריים וריחניים. לחם בורקין, בנימינה

בשביל האווירה האמריקאית

למי שחפצה נפשו באווירת דיינר אמריקאי משובחת וסתימת עורקים, ממליצה בחום רב להכיר את דיינר רוסה. מדובר על דיינר שווה שמגיש המבורגרים ופנקייקים שמנמנים וטעימים. לדיינר יש ישיבה בחצר רחבת ידיים והוא ממוקם בצורה מושלם ללאנץ' טעים אחרי טיול במורדות הכרמל. פשוט, טעים ומדויק.

מתאים עם ילדים? בהחלט. יש מרחב חיצוני שמתאים להתרוצצות והאוכל זה כל מה שילדים אוהבים.

מנות אהובות במיוחד: פנקייק מלוח! 

מסעדה מומלצת ליד זכרון יעקב
אוכל אמריקאי טעים ומשביע. דיינר רוסה
מסעדות מומלצות באזור בנימינה
מרחב חיצוני נעים וידידותי לילדים. דיינר רוסה

אין קפה יותר טעים מזה ששותים בשקט, בלי שקופצים לך ילדים על הראש. זאת בדיוק החוויה שאפשר לקבל כשיושבים במסעדת מטעים השוכנת בלב רמת הנדיב לצד גן המשחקים מקסים.  האוכל בעיני זה לא העניין. הירוק בעיניים, ציוץ הציפורים והשקט מהילדים שווים את הכל. 

מתאים עם ילדים? הכי בעולם.

מנות אהובות במיוחד: ארוחת הבוקר.

מסעדות מומלצות באזור בנימינה
מרבדי ירוק ושקט ושלווה. מסעדת מטעים, רמת הנדיב, זכרון יעקב
מסעדה מומלצת עם ילדים
שותים קפה ונהנים מהשקט כשהילדים בגן המשחקים הסמוך. מסעדת מטעים, רמת הנדיב , זכרון יעקב
מסעדות מומלצות עם ילדים
ארוחת בוקר טריה ומשודרגת. מסעדת מטעים, רמת הנדיב, זכרון יעקב

מסעדות מומלצות באזור בנימינה- לסיכום,

ההמלצות שכתובות מעלה נאספו בקפידה על סמך הניסיון האישי שלי ושל משפחתי. כמובן שיש עניין של טעם אישי וחוויה סובייקטיבית מהמקום. אין כמו לעשות טיול חמוד ולקנח במסעדה טובה כדי לדייק את הטיול.  האזור מתפתח וכל הזמן קמות מסעדות חדשות ומעניינות. כמובן שיש עוד מסעדות מומלצות באזור בנימינה ואני תמיד אשמח לשמוע על מסעדות חדשות ומעניינות ולעדכן את הרשימה בהתאם ( :

אתם עוד לא עוקבים אחרי באינסטגרם? זה לגמרי הזמן! 

לעדכונים שוטפים, טיפים מיוחדים שלא תמיד נכנסים לפוסטים וגם להגרלות מעניינות ממש כדאי לעקוב אחרי פה. מחכה לכם!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. איזה המלצות משגעות! שומרת לי את הפוסט בתקווה להגיע אליהן בקרוב מאוד😊

    1. איזה כיף. תודה. אשמח לשמוע מה החוויה שלך מהמקום!

  2. פוסט מעולה, ריכזת את כל המקומות הכי שווים באזור!!

    1. שמחה לשמוע שגם את חושבת ככה! באמת פוסט עם המון עבודת הכנה… תודה!

  3. בתור זכרונית, המלצות מצוינות, אחת אחת. תודה

  4. איזה פוסט שווה!!!! מכירה חלק מההמלצות ובטוח אבדוק את השאר. כמי שמתגוררת בעמק חפר האיזור שלך הוא גם קל"ב וגם טיול קצר וכייפי…

    1. תודה! סקרנית לשמוע איך היה לך. זה בהחלט אזור שמשלב הרבה טבע וזה תענוג לסיים אחר כך במסעדה שווה

  5. שתי מסעדות שממש תפסו את תשומת לבי הן הטבעונית ומסעדת בית חנקין.

    מה הסיכוי שמסעדת בית חנקין לתפוס מקום באמת עם הנוף המשגע?

    1. אלו באמת שתי מסעדות ממש שוות ומיוחדות. היופי במסעדת בית חנקין היא שבאמת מוקפת בים מכל הכיוונים, אז כל מקום שתתפסי יטבול בתוך היופי הזה. הבעיה, לא פתוח בשבת…. אבל בהחלט שווה להתאמץ

  6. פוסט נפלא רינת 💘 :)) מכיוון שגם אני מהאיזור, אז בכלל כייף. מתחברת להמלצות שלך ואפילו גיליתי שאני לא מכירה את הטבעונית בבנימינה…הופה שווה בדיקה.
    ואם יש לוקיישן שאני אוהבת לצילומים ולמוראל גבוה, זה בית חנקין. מבחינתי קפה ומשהו קל…העיקר הנוף והאווירה. 💙💙

  7. שווה ביותר. שומרת לי לביקור בסביבה. תמיד אוהבת לשמוע המלצות ממי שמכיר מקרוב. תודה

    1. כיף של תגובה! זה בהחלט המלצות מהיכרות אישית וקרובה

  8. וואוו ממש עבודת חריש לאיזור הכי יפה בארץ ! תודה על המלצות שווה יש כמה שהכנסתי לרשימה 🙌🏻♥️🙌🏻תודה אהובה

  9. פוסט אדיר! שומרת ובוודאות אנצל… כבר מזילה ריר על כל האסייאתיות שהמלצת 🤗🤗.

    1. היא מצוינת!!

  10. כל המסעדות נשמעות שוות. ממה שהזכרת אני מכירה רק את אלחנן. שומרת לי

  11. רינת, זו רשימה מעולה, ובכלל אזור נחמד לבלות בו. בטוחה שעוד אחזור לכאן לדלות מסעדה מתאימה כדי לחבר לבילוי או טיול באזור. תודה.

  12. תודה, המלצות מצויינות

  13. ממש שווה! תודה רבה על השיתוף, בא לי כבר לנסות את כל המסעדות. ומחכה לעוד המלצות..
    היום ומחר נהיה בשתיים מהמומלצות😊
    שבת שלום!

  14. הי,
    אחלה רשימה וכיסית המון.
    הייתי מוסיף את המזווה (המעדנייה וגם מעדניית הגבינות). ביג בום.
    תודה על זה בכל מקרה.

    1. גם אני הייתי מוסיפה את המזווה, וגם את רוברטה וינצ'י, הפולנטה שלהם אלוהית. במול זכרון יש גם את בר55 שלחובבי הבשרים הוא חגיגה אמיתית (הצלעות מעולות). בזכרון ההוביט התחדש בתפריט ממש טעים. הכל בלי ילדים, הם נשארים בבית עם בייביסיטר 😉

      בצל הקורונה היתה לי חוויה מאכזבת בהלנה וגם במריפוסה (שלא מוזכרת פה). בכל זאת, כמקומית ופודית רצינית, יש ברשימה מקומות שלא הכרתי ובהחלט אנסה!
      איזה כיף שיש מבחר באזור סופסוף, אני עברתי לזכרון מתל אביב לפני 10 שנים אז אפשר לדמיין את השוק שחטפתי D:

כתיבת תגובה

סגירת תפריט