השפירית מטיילת -חוויות למשפחות בארץ ובחו"ל
מדבריא – חופשת גלמפינג באילת

מדבריא אילת- אוהלים ממוזגים

בשלהי אוגוסט האחרון , כשהשמיים היו סגורים וכולם רצו לברוח, חיפשתי עבורנו חופשה ייחודית בלי לפשוט את הרגל. לאחר הרבה התלבטות היעד אילת נבחר. אבל…המחירים במלונות היו בשמיים ונזכרנו להזמין מאוחר (בשל אופטימיות יתר בכל הנוגע לחופשה המתוכננת בחו"ל). כך הוחלט לנסות את המקום החדש שמצאתי מדבריא-  אוהלים משודרגים באילת.

אוהל? באילת? באוגוסט? ככה הורמו אליי הגבות מכל כיוון וכמעט גרמו לי לבטל את הנסיעה. מזל גדול שלא ביטלתי, כי כך גיליתי מקום מדליק וחדש ללינה באילת, שיכול להוות בסיס מושלם לטיולים באזור. 

אסייג את דברי ואומר כי הנסיעה לאילת באוגוסט לא הייתה מהמוצלחות שלנו, כיוון שאילת הייתה עמוסה וצפופה לעייפה. לעומת זאת לפני חצי שנה, בילינו חופשת חורף באילת שהייתה קסם אחד גדול וכדאי לשאוב ממנה רעיונות לטיולים.

מדבריא- אוהל באילת
מדבריא אוהל באילת
חורף או קיץ, ריף הדולפינים זה החוף השווה באילת עם ילדים.
מדבריא אילת
והנה הסיבה שלשמה התכנסנו. גילי צוללת עם דולפין!

מדבריא אילת- המתחם

בלב הרי אילת, ליד נחל שלמה שוכנת לה חוות הגמלים של אילת. בחווה הזו הקימו אתר קמפינג משודרג מה שנקרא "גלמפינג". באתר יש כמה אפשרויות לינה:מתחם אוהלים פרטיים, מתחם השכרת קרוואנים או עגינה של קראוון פרטי וגולת הכותרת-  אוהלים גדולים ממוזגים של המקום. המתחם עצמו שוכן כאמור בתוך חוות הגמלים של אילת. יש שם חוות חיות בה ניתן לתאם טיול גמלים בשקיעה או סיור על כרכרה עם חמורים. כמו כן, יש באתר פארק חבלים ענקי החל מגיל 6. חייבת להודות שעליתי עם הבת שלי בת ה7 ומהפחד ירדנו באמצע המסלול אבל ילדים רבים מגיעים ליהנות מהאטרקציה, גם אם לא ישנים שם.  

מדבריא אילת
מתחם מטופח, מוצל ורחב של אוהלים ממוזגים. מדבריא, אילת
מדבריא אוהל אילת
יש במתחם פארק חבלים היסטרי שפעיל בערבים. מדבריא, אילת

יש שירותים ומקלחות משותפים נקיים וחדשים. 

יש בכל המתחם מטבח אחד מה שגרם ללחץ באיזור הזה. אני מזכירה שהייתי באוגוסט והמתחם היה מפוצץ אבל עדיין, ראוי בהחלט שיפתחו מטבח נוסף.

יש במטבח מקררים וכיור לשטיפת כלים, כל מה שתצטרכו מעבר, כדאי להביא מהבית.

המתחם מוצל לחלוטין, אם כי היות והיינו אוהל קיצוני בשעות הבוקר עד בערך 12 בצהריים האוהל שלנו היה בשמש. היה נחמד אם היו מגדילים את הציליה.יש במתחם מרחבים רבים להתרוצצות של הילדים ואפילו מצאנו גן משחקים קטן וחמוד. 

ניתן להזמין ארוחת בוקר ולאכול באוהל המרכזי.

אנחנו אוהבים חיות והילדים מאוד אהבו את הקרבה אליהם. אבל, בין כל החיות יש גם 2 תרנגולים. בואו נאמר שב4 בבוקר אנחנו לא משתגעים על חיות… כדאי להביא אטמי אזניים לרגישים.

 

מדבריא אילת
ערסל פרטי ליד האוהל. מדבריא, אילת
מדבריא אילת
שירותים ומקלחות חדשים. מדבריא, אילת
מדבריא אילת
תאי מקלחת נקיים ופרטיים. מדבריא, אילת

מדבריא אילת- האוהל הממוזג

יש במתחם 13 אוהלים ממוזגים ונעימים, מתוכם 2 אוהלים משפחתיים, כפולים וענקיים. באוהלים הקטנים יותר אפשר לינה של עד 4 נפשות ובאוהל הגדול עד 8 נפשות. לנו היה חשוב מרחב וגם היינו בסוג של חופשה אז בחרנו לשהות באוהל הגדול. חייבת להגיד, שלמי שיוצא על הבוקר לטיולים ופחות חשוב המרחב, אפשר לבקש להוסיף מזרון לאוהל הקטן ולהצטופף בו גם 5 נפשות.  האוהל הגדול עצום, עם 2 מזגנים מקפיאים (גם באוגוסט), עם נקודות חשמל ומזרנים נוחים. בחרנו לשלם עוד קצת כסף ולקבל מצעים. הכל היה נקי ונעים. בחרנו לסדר מחדש את ארגון האוהל איך שהגענו וכך לילדים היה מרחב גדול ונעים להשתוללות. ליד האוהל יש שולחן עם כסאות ועמדת מנגל למי שבוחר. שוב, בבוקר השמש הייתה על האוהל שלנו כך שלא יכלנו לשבת ליד השולחן לאכול ארוחת בוקר וזה קצת ביאס בשמש של אוגוסט.

מדבריא אילת
האוהל הגדול, ממוזג מרווח ונעים. מדבריא, אילת
אוהל באילת
כיף חיים, מדבריא

מדבריא אילת- חוויה כללית

זאת הייתה הפעם הראשונה בה ישנתי באילת לא במלון עם בריכה. חששתי מאוד, במיוחד באוגוסט. שמחה שגיליתי אופציה נעימה וטובה ללינה שמהווה בסיס מצוין לטיולים מסביב לאילת, ויש בהחלט הרבה. המחירים נמוכים, במיוחד המחיר של האוהל הקטן. אני חושבת שבחודשי הקיץ החמים זה קצת קשוח כי כל מה שרוצים זה לרבוץ במים. אבל בכל שאר החודשים, מדובר באופציה נהדרת, נוחה וזולה. אנחנו עוד נחזור. ספרו לי מה חשבתם ואם ביקרתם שם כבר…

אתם עוד לא עוקבים אחרי באינסטגרם? זה לגמרי הזמן! 

לעדכונים שוטפים, טיפים מיוחדים שלא תמיד נכנסים לפוסטים וגם להגרלות מעניינות ממש כדאי לעקוב אחרי פה. מחכה לכם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט